WRAŻENIA ZE SZKOLENIA PHILIPS-ECOLIGHT W DUBINKACH NA LITWIE

WRAŻENIA ZE SZKOLENIA PHILIPS-ECOLIGHT W DUBINKACH NA LITWIE

Trudno to wytłumaczyć ale Ecolight przyciąga specjalnych rodzaj partnerów biznesowych. Gdyby ktoś obcy obeserowałby spotkanie dystrybutorów naszej firmy w Dubinkach na Litwie (28-30 czerwca 2017 r.) zostałby usprawiedliwiony za przekonanie, że to zjazd studentów. Nasi partnerzy to naprawdę wyluzowani, kochający towarzystwo specjaliści branży oświetleniowej.

Załoga ECOLIGHT z przyjemnością gościła partnerów ze Słowenii (Erco I), Jordanii (C3E), Czech (NBB), Włoch (Manled), Łotwy (Proelektro), Holandii (Philips Lighting), Polski (INS Lighting i Philips Lighting ), i Litwy (Usi International i Lankava).

 

Skomplikowane w prostym wydaniu

Kierujemy specjalne podziękowania dla pana Sjefa Jansena z centrali firmy Philips w Holandii. Pan Jansen podróżował z Eindhoven nad litewskie jezioro, aby porozmawiać na temat "Komponenty Philips: Przewaga nad konkurencją". W bardzo szczegółowej prezentacji pan Jansen mistrzowsko wyjaśnił inżynierię wewnętrzną kryjącą się za najnowocześniejszymi produktami LED firmy Philips.

Przedstawił także główne wyzwania stojące przed dystrybutorami ECOLIGHT. "Możesz mieć wszystkie zalety techniczne na świecie", powiedział pan Jansen: "Ale w końcu sprzedaż będzie zależeć od tego, jak jesteś zdolny do przetłumaczenia inżynierii na marketing".

W odpowiedzi dyrektor ECOLIGHT Tomas Pukas przypomniał naszym partnerom o komunikacie marki ECOLIGHT. Najpierw pokazał publiczności starą reklamę Volkswagena z 1969 roku. W reklamie VW Beetle widzimy raczej niezręcznie wyglądający amerykański moduł księżycowy, pierwszy z licznych księżycowych modułów wycieczkowych, które lądują na księżycu. A potem dodał: "To jest brzydkie, ale cię tam zabierze".

Pan Pukas wyjaśnił, że własny slogan ECOLIGHT - " No Nonsense, Just Raw Efficiency " – przekazuje podobną wiadomość. Nasi klienci końcowi chętnie płacą za efektywność kosztową (najnowocześniejsze rozwiązania oświetleniowe firmy Philips), ale nigdy za nonsensy (nieistotne takie jak elegancki wygląd).

 

Doświadczenie z Miernikiem Migotania

Dużo tego, co się stało w trakcie szkolenia, powinno pozostać tajemnicą... Ale szersza publiczność może być zainteresowana poznaniem naszego eksperymentu z miernikami migotania. To, co zrobiliśmy podczas jednej z sesji szkoleniowych, polegało na testowaniu różnych opraw oświetleniowych różnych producentów przy użyciu miernika Flickera i spektrometru.

Migotanie światła odnosi się do szybkich, powtarzających się zmian natężenia światła - światła, które wydaje się trzepotać i błyszczeć nierównomiernie. Zbyt dużo migotania wskazują na słabe oświetlenie i mogą powodować migrenę i zmęczenie, nie wspominając o zubożałej wizji. Miernik migotania umożliwia ocenę jakości opraw bez otwierania ich. Miernik migotania pokazuje dane dotyczące migotania, długości fali światła, częstotliwości fali świetlnej, rozpoznawania kolorów i innych kluczowych parametrów oświetleniowych

 

Następny krok – Oktoberfest!

Jak widać na zdjęciach, bawiliśmy się dobrze. W takich wydarzeniach sieć partnerów biznesowych przekształca się w rodzinę. Oprócz nauki, opanowania nowych technologii i dzielenia się doświadczeniami biznesowymi, dzielimy się śmiechem, podzielamy nasze historie życia i zbliżamy się coraz bardziej. Ściślejsza społeczność oznacza wyższy poziom zaufania, a zaufanie jest kluczem do trwałych relacji biznesowych.

W słowach Marka Twaina "nie ma pewniejszej drogi, aby dowiedzieć się, czy lubisz ludzi, czy nienawidzisz, niż podróżować z nimi". Naszym partnerom podróż zajęła dużo czasu, by spędzić trzy dni nad malowniczym jeziorem litewskim. Odkryli także coś ważnego dla swoich partnerów. Są w biznesie z ludźmi, którym ufają i lubią.

Co dalej? Pan Ralph Müller, dyrektor generalny RMBH GmbH, zaprosił całą ekipę biznesową na weekend wrażeń na Oktoberfest w Niemczech. I pan Joze Erjavec, dyrektor generalny ERCO już planuje odpowiedź! Joze kontynuuje plany związane z zabraniem zespołu ECOLIGHT i naszych dystrybutorów na jesienną podróż jachtową na Morzu Adriatyckim.

 

Dobre czasy przed nami! 

 

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

Philips-Ecolight summer training camp 2017

 

Leave a Reply

All fields are required

Name:
E-mail: (Not Published)
Comment:
Type Code